خدمات همراز

ثبت شرکت مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و سرمایه هر یک از شرکاء بدون اینکه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است.

ثبت شرکت سهامی خاص

شرکت های سهامی خاص شرکت هایی بازرگانی هستند هر چند موضوع فعالیت آن ها غیر تجاری باشد مثلا چنانچه فعالیت شرکت سهامی خاص در زمینه خدمات حسابداری، نظافتی، تعمیر و نگهداری و… بدون در نظر گرفتن موضوع باز هم این شرکت چون سهامی خاص است تجاری می باشد.

ثبت نام و علائم تجاری (برند و لوگو)

برند (brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری یا نام تجاری است.

کد اقتصادی

کد اقتصادی شماره ای است که بنا بر قانون وضع شده در سال ۱۳۷۳ برای اشخاص حقیقی و حقوقی که به شغل تجارت, تولید کالا و خدمات اشتغال دارند تعیین شد به این صورت که این اشخاص باید کد اقتصادی خود را روی فاکتور های خرید و فروش ثبت کنند.

کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مجوزی است که به دارنده ی آن اعم از شخص حقیقی یا حقوقی اجازه می دهد که به امر تجارت خارجی بپردازد. بر اساس مقرراتی که در حال حاضر در دست اجراست اعتبار کارت بازرگانی از تاریخ صدور یکسال می باشد.

ثبت شرکت در دبی

دبی یکی از شهرهای مهم و امیرنشین امارات به حساب می آید. به دلیل وسعتی که این کشور دارد از نظر پهناوری در رده ۱۱۵ دنیا قرار گرفته و این کشور بیش از ۸ میلیون نفر جمعیت دارد. امارات یکی از میلیونرترین کشورهای آسیای غربی به حساب می آید زیرا از بزرگترین ذخایر نفتی بهره مند می باشد.

معرفی موسسه حقوقی همراز

همراز، با بهره گیری از کارشناسان حقوقی متخصص و مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت، نقل و انتقال سهام شرکت های سهامی خاص و نقل و انتقال سهم الشرکه در شرکت های با مسئولیت محدود، انحلال، ثبت نام و برند تجاری، افزایش و کاهش سرمایه و کلیه امور مربوط به شرکت ها را در زمینه ثبت، آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به هم میهنان گرامی خود با افتخار اعلام می نماید.

موسسه حقوقی همراز

موسسه حقوقی همراز با بیش از سی سال سابقه، ارائه کننده خدمات ثبت شرکت در ایران می باشد که خط و مشی خود را بر ارائه خدمات ثبتی با سریعترین زمان ممکن و کسب رضایت مشتریان را در اولویت فعالیت های خود قرار داده است.

اعضای تیم همراز

خانم آذین

مشاور

آقای رجبی

کارشناس IT

خانم جهان آرا

کارشناس اجرایی

برخی از مشتریان همراز

فرم تماس

    کد زیر را وارد کنید:
    captcha